Friday, January 17, 2014

☆ MY COSPLAY MAKEUP ☆


☆ Hello guys! 
Poprvé píšu svůj post i v čestině (a moje angličtina má taky nějaký ty chyby, takže je to možná i lepší :'D), protože většina z vás je z ČR nebo ze Slovenska(●´∀`●)
↑ Nahoře můžete vidět, co všechno používám při cosplay makeupu 


 ŠTĚTCE NA MAKEUP
Tyto štětce jsem dostala od Yumi k Vánocům a jsou jedním z nejlepších cosplay-dárků, co jsem dostala. Předtím jsem používala jen asi 3 štětce od různých značek, ale vlastnit celou sadu je vážně něco jinýho - všechno se líp nanáší a výsledek vypadá líp. Řekla bych, že jsou jednou z nejdůležitějších věcí, co by neměla chybět žádnému cosplayerovi.




1. BB CREAM
Normálně používám BB cream od značky SKIN97, ale chtěla jsem vyzkoušet nějakou evropskou značku BB creamu. Tento je od německé značky CATRICE a prodává se v obchodech Rossmann(oh glub, to zní trošku jako bych dělala reklamu :'D)
Používám nejsvětlejší odstín 010(Light Beige) jako podkladovou bázi. 
(sice kryje, ale jen na pár hodin - používám ho ke cosplayi hlavně kvůli tomu, že dobře sjednotí pleť)



2+3. MAKE UP + KOREKTOR
Většina mých věcí je od značky ESSENCE - mají opravdu kvalitní a dlouhotrvající produkty, které se někdy vyrovnají dražším značkám (vážně, mám vyzkoušeno asi 15 druhů černých kajalových tužek, ale ta od ESSENCE mi vyhovuje nejvíc a stojí jen 40Kč (*≧▽≦)). Jako krycí makeup používám SOFT TOUCH MOUSSE (opět nejsvětlejší odstín, protože má pleť je trochu tmavší)- pěnový makeup, který dobře zmatňuje i kryje, takže ani nepotřebuji používat pudr. Korektor mám na další nedostatky a pro zakrytí pih a obočí (。・ω・。)



4. SALMON DARK CIRCLE CONCEALER CREAM NO.1
Nejlepší věc na tmavé kruhy pod očima! Jde o korektor od korejské značky SKINFOOD.



5. PUDR + TVÁŘENKA + STÍNY



ŘASENKA + TUŽKY/LINKY NA OČI



TUŽKY NA OČI/OBOČÍ AD.
Další dárek od Yumi(krom stříbrné/bílé)~
Barvy se jentak neotřou a jsou voděodolné.



LEPIDLA NA ŘASY + STÍNY + TVÁŘENKA
Zatím má ochuzená sbírka očních stínů :'DD Další jsem totiž ještě nepotřebovala. Ale uvažuji o koupi větší palety se stíny buď od značky E.L.F.(eyes lips face) nebo od značky ZOEVA.

________________________

Tak to by bylo všechno, co používám k líčení na cosplay ( ´ ▽ ` )ノ V nejbližší době se chci vrátit ke korejským BB creamům a kosmetice obecně a také vyzkoušet známý "nejlíp krycí" makeup od DERMACOLu - cover makeup č.208 + výše zmíněnou paletu~


Snad vám tento post k něčemu byl (*´・v・)
BeeZet





5 comments:

  1. Můžu se zeptat na značku te sady štětců, která je mimochidem úžasná a jsem na tom jako kdysi ty xD tři štětce a konec T.T Jinak ráda vidím že někdo používá kosmetiku, co se dá sehnat tady v čr jako essence a tak :) taky je používám :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wwwww ( ´ ▽ ` )ノ
      Jsou to nějaké ebayové štětce, takže ani značku pořádně nemají :'DD sice asi z 1-2 padaj chlupy, ale jinak jsem docela spokojená owo) A ke značkám, essence je stále moje nejoblíbenější :'DD hlavně už jen kvůli tomu, že když mi dojdou, můžu si ty věci kdykoliv dokoupit a nemusim čekat na poštu~ (≧∇≦)

      Delete
  2. Dost dobrej post, zrovna uvazuji o vyrobe jednoho cosplaye, tak se spousta takovych tipu hodi ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsem ráda, že článek pomohl n,n) Hodně štěstí s cosplayem!

      Delete
  3. Elf mají parádní paletky takže já bych určitě volila Elf :) ;) Navíc jsou dobře pigmentované i bez primeru a dlouho vydrží :)

    ReplyDelete